Solarisek zero igorpeneko hiri autobusen Europako merkatuan duen lidergoa sendotzen jarraitzen du, Transdev Nederland, GZM Metropolis eta MZA Varsovia operadoreekin hiru kontratu berri sinatuta, 110 milioi eurotik gorako baterako balioarekin
Akordio horiek jarraipena ematen diote Solaris kontratazioaren arloan bizitzen ari den errekorraren urteari, eta, aldi berean, merkatuak bere proposamen teknologiko eta operatiboan duen konfiantza berresten dute. Transdev Nederlandek 55 autobus elektriko entregatzea adostu du Solarisekin. Kontratuak Solarisen zorroko autobus elektriko laburrena (Urbino 9 LE elektrikoa) eta artikulazio bikoitzeko ibilgailu luzeena (24 metroko Urbinoa) hartzen ditu barne, eta 2026ko udarako aurreikusitako entregak daude.
Ibilgailuek Arnhem-Nijmegen-Foodvalley (ANF) emakida berriaren pean jardungo dute. Arnhem eta Nijmegen hiriak hartzen ditu, baita Foodvalley eskualdea ere. Gelderland Probintziak, arlo horretako garraio publikoa kudeatzen duen erakundeak, duela gutxi eman zion emakida hori operadoreari. Transdev Nederlandek aurretik ere konfiantza izan zuen Solarisen ibilgailuetan. Gaur egun, Hego Holandan hidrogenozko 20 autobus eta Arnhem herrian metrostyle-ko hamar trolleybus ditu martxan. baita Utrechten beste 96 Solaris autobus elektriko.
Bestalde, Solarisek kontratu bana itxi du Polonian MZA Varsovia eta GZM Metropolis enpresekin, 50 eta 42 autobus elektriko hornitzeko, hurrenez hurren. Poloniako hiriburuaren kasuan, propultsio modularreko sistemak dituzten eta 700 kWh-tik gorako edukiera duten Solaris High Energy bateriadun 18 metroko 50 ibilgailu artikulatu dira, eta joan den irailean Solarisi esleitutako beste 79 autobus elektrikoren eskariari gehituko zaizkio. Solaris eta MZA Varsoviaren arteko lankidetza 1997an hasi zen, eta urte horietan 1.350 autobus baino gehiago entregatu ziren.
GZM Metropoliseen kasuan, (Silesia eskualdeko udalerrien elkartea, Polonia) 42 autobus elektriko enkargatu dizkio Solarisi, baita biltegiko karga azpiegitura ere. Akordioaren arabera, Polonia hegoaldeko garraio publikoko operadoreak, PKM Swierklaniec-ek, 12 metroko Urbino 24 autobus elektriko eta 18 metroko Urbino 18 autobus artikulatu jasoko ditu. Lehenengoek 70 bidaiarirentzako edukiera izango dute, eta artikulatutako bertsioek, berriz, 120 pertsonentzakoa. Unitateek gidariari laguntzeko eta segurtasunerako sistema sorta zabala izango dute, eta operadoreak eSConnect flotak kudeatzeko sistema ere aukeratu du, ibilgailuen datuak denbora errealean eskuratzeko aukera ematen duena, hala nola errendimendua, kokapena eta egoera, bere eragiketen kudeaketa eta plangintza optimizatzeko.

