MASMóvil eta Euskaltelek linea ugari irabazi dituzte

MASMóvil enpresak Euskaltel bereganatu ostean, bi telekomunikazio operadoreek nota atera dute martxoan. MásMóvil izan zen berriz ere eramangarritasun gehien izan zituen konpainia, zehazki, 56.850 sakelako bezero irabazi zituen. Bestalde, Euskaltelek 23.000 migrazio baino gehiago izan zituen, eta 80.000 linea berri izan ziren.

Kopuru horri telefono finkoko 24.006 bezero berri gehitu behar zaizkio, eta Euskaltelek 577, sektoreko datuen arabera. Beraz, bi konpainiek bat-egiteari aurre egiteko, 100.000 bezero baino gehiago igo dira azken hilabetean, eta negozio-aurreikuspen onak dituzte.

Meinrad Spengerrek zuzentzen duen telezaborra azken urteotan gehien hazi den konpainia da, eta premium merkatuko hiru operadoreengana hurbildu da: Movistar, Orange eta Vodafone.

Euskaltelekin egindako operazioak podiumaren hirugarren tiraderatik oso gertu utziko du euskal telebista, eta eramangarritasuna, rankingeko lehen hirurak zigortzen dituena, funtsezkoa izango da gaur Vodafonek duen posizioari aurre egiteko.

Borroka, gainera, hainbat frontetan jokatzen da; izan ere, banda zabaleko telefonia finkoa pixka bat banatuago dagoen merkatua da, non gelako lehen hirurek% 76ko merkatu-kuota duten, telefonia mugikorraren esparruan erabiltzen duten% 83aren aurrean.

MasMugikorren goranzko dinamikak eta handien geldialdiak hirugarren postua lortzeko lehia bat izango dela bermatzen dute. Egoitza Donostian duen operadoreak hainbat formula bilatu ditu merkatuan duen estatusa aldatzeko. Euskaltelekin duen aliantza, konpainia laranjaren akziodunen% 75era iristea eta akziodun nagusien babesa duena, ezustekoa izan da.

Erosteko Eskaintza Publikoa (Opa) ezagutu baino lehen, merkatuak, nahiko prestatua zirudien Vodafonerekin bat egitearen zain jarraitzen zuen. Aliantza horrek merkatua irauliko zuen, Movistar bezeroetan lehen konpainia gisa gainditu ondoren. Vodafonerekin egindako operazioa zapuztu egin zen bi telekoek akziodun gehienak bereganatu nahi zituztelako: mutikoa jaten duen arrain handia izatea.

Beraz, sorpassoa ez da posible izan, baina Euskaltel jomugan jarri duen maniobrak agerian uzten du Spengerrek bere konpainia sailkapenaren goiko aldean kokatzeko eta handiei lekua irabazten jarraitzeko egin duen ahalegina. Zalantza da Championseko postuetan kokatzeko dinamika irabazlera iritsiko ote den eta, itxura guztien arabera, datozen hilabeteetan tentsio handiko borroka izango da sektorean.

Oraingoz, Vodafonek telefonia, Internet eta telebista pakete berriekin erreakzionatu du, eta beste konpainia batzuetako bezeroak erakarri ditu, itsu-itsuan, call center automatikoen bidez eta harremanetan jarri den pertsonaren nortasuna jakin gabe. Orange ere eszenatoki horretan mugitzen hasi da, oso azkar maniobratzen ari dela jakitun.

Vodafone eta MásMóvil taldeen bat-egitea zapuztu ostean, Movistarrek ez du nagusitasunik galduko, eta urte amaieran erreakzionatu beharko du. Beraz, lehia etxekoen unitateentzat onuragarria izango da ziurrenik.