H&Mk 1.100 langileri eragingo dien enplegu-erregulazioko espedientea iragarri du

H & Mk Estatuko Enplegu Erregulazio Espediente (EEE) bat abiarazteko asmoa azaldu du, gehienez 1.100 langileri eragingo diena, bai eta herrialdeko lan-baldintzen “funtsezko” aldaketa bat egiteko asmoa ere, enpresak jakinarazi duenez.

Enpresak azaldu duenez, retailaren industria “aldaketa handia” izaten ari da, digitalizazioaren, kontsumitzaileen portaeraren aldaketaren eta ‘online’ kanalaren “etengabeko” hazkundearen ondorioz.

Testuinguru horretan, enpresak adierazi zuen mundua eraldatzeko eta berrantolatzeko prozesuan dagoela, eta horrek berekin dakarrela bere eragiketak eta egitura “erakunde eraginkorrago batera” egokitzea, eta, aldi berean, denda fisikoak eta ‘online’ dendak “are gehiago” integratzea eta denden porfolioan beharrezko aldaketak egitea, kontsumitzaileen kanal anitzeko esperientzia bultzatzeko.

Hori dela eta, konpainiak mundu osoan 100 denda berri irekitzea eta 350 instalazio ixtea aurreikusi du 2021ean; Espainian, berriz, denda taldeak berrantolatuko ditu, eta 30 puntu itxiko ditu; horietatik 27 h & Mkoak izango dira, eta hiru, berriz, HSkoak. Aurreikuspenen arabera, itxiera horiek “mailaka” egingo dituzte 2021ean, baina 2022ra arte luza daitezke.

H & Mk adierazi duenez, bere helburua “ahalik eta lanpostu gehien mantentzea” da, eta, beraz, “Ahal den guztietan”, lehentasuna emango dio borondatezko atxikipenaren aukerari kontratua amaitzeko, enplegu-erregulazioko espedientearen eragina ahalik eta txikiena izan dadin.

Hala, enpresak nabarmendu du birkokatzeko eta lekualdatzeko “aukera” batzuk eskainiko dituela, eta outplacement plan bat ezarriko dutela azkenean konpainia utzi behar duten langileentzat.

“Bezeroen portaera eta beharrak aldatu behar ditugu lehiakorrak izaten jarraitzeko. Aldaketa horiek guztiak egin behar dira, epe luzera gure negozioaren iraunkortasuna bermatzeko urrats erabakigarri gisa “, azaldu du enpresak.

Azkenik, azaldu zuten neurri horien helburua konpainiarentzat “estrategikoak” diren dendetan eta ‘online’ kanalean inbertsioak egiten jarraitzea dela, baita “potentzial handia” identifikatzen duten denda berriak irekitzen jarraitzea ere.