Oronak argi berdea jaso du Europako Batzordearen eskutik M33v3 igogailua Alemanian berriro merkaturatzeko, gainbegirale germaniarraren “betoa” jasan ostean, bost urte eta erdi baino gehiago iraun duen prozedura batean.
Giza akatsa saihesteko “punta-puntako teknologia” duen igogailua herrialde horretako agintarien eskakizunetara egokitu behar izan zuten, orain “justifikatu gabeko” arrazoiengatik, Mondragon Korporazioko kide den Gipuzkoako kooperatiba taldeak ohar batean iragarri duenez.
Oronaren hitzetan, Europako Batzordeak M33v3 “Europak harmonizatutako arauetatik kanpo” zegoen estatu kide batek “gehiegikeriaz ezarritako neurria” irauli du horrela.
Erabakian, Europako instantziak berrikuntza babesteko funtsezko printzipioa aipatzen du, eta Oronaren instalazioa “eskatutako eskakizunetatik harago doa, modernoagoa, efizienteagoa eta seguruagoa delako” I+G+Bren mesedetan, iturri bera behar du.
Barne merkatuko politikaren inguruan gero eta sentsibilitate eta kezka handiagoa dagoela ikusita, Oronak uste du “Bruselak argitaratutako epaia Espainiako konpainia horren mugarria” dela, eta “Europako 12 herrialdetan erreferentzia” dela “igoera bertikalari dagokionez”.
Hain zuzen ere, Bruselako metroaren hainbat geltokitan 40 igogailu berri jartzeko kontratu baten esleipendun izan zen Orona, eta gaur egun 150 jasogailuren mantentze-lanen arduraduna da, 2010ean bertan lehorreratu zenetik.
Belgikako metropolian egin berri den esleipenak eta Europako Batzordearen erabakiak konpainiaren 2030eko ikuspegi estrategikoa – Orona UE proiektua izenaz ezagutzen dena – Berresteko balio dute; izan ere, enpresaren negozio-eredu integrala Europan hedatzean jartzen du arreta, igogailu bertikalen diseinua, fabrikazioa, instalazioa, kontserbazioa, modernizazioa, ordeztea eta birgaitzea barne hartzen baititu.
Oronak 5.400 profesional ditu munduan, 801 milioi euroko fakturazioa lortu zuen 2019an, 250.000 igogailuko parke bat du Europan eta munduko 100 herrialdetan baino gehiagotan dago.