Hispavistak %20 igo zituen salmentak iaz

Hispavista, enpresa teknologiko donostiarrak, bere 25. urteurrena ospatzen du, eta iazko ekitaldia “uste baino hobeto” itxi zuen, salmentak %20 hazita, 3,3 milioi eurora iritsi arte, pandemiaren ondorioz enpresen digitalizazioak gora egin ostean.

Unai Elosegui Hispavistako zuzendari nagusiak atzo adierazi zuenez, “2021eko lehen hilabeteetako bilakaera positiboaren eta osasun egoeraren hobekuntzaren ondorioz”, negozioak “etengabe hazten” jarraituko duela aurreikusi dute, eta horrek “enpleguaren hazkundea” ekarriko du.

Egoitza Donostian duen enpresa enpresentzako Interneteko zerbitzuak eta ekimenak sortzen espezializatuta dago, eta ordezkaritzak ditu Madrilen eta Mexikon. Teknologiak nabarmen egin du gora bere emaitzak urte honetan, teknologiak garrantzia hartu baitu enpresa-sarean. 45 pertsonako plantilla du, eta, 25 urteko ibilbidean, 600 proiektu “%100 digital” baino gehiago garatu ditu. Horrez gain, beste 150 negozio abian jartzen lagundu du hainbat enpresa-bezerorentzat, bai Espainian, bai Hispanoamerikan.

Hispavista 1996an sortu zen Interneteko lehen atari gisa Espainian, eta 1999an bere bilatzailea Espainiako hamar domeinu erabilienetako bat zen.

Enpresak 2000ko hamarkadaren hasierako “punto.com” delakoen krisia gainditu zuen, eta, horretarako, bere jarduera berrasmatu eta dibertsifikatu behar izan zuen enpresentzako marketin digitalerantz, besteak beste, atzo ohar batean gogorarazi zuenez.

19-kobidaren agerpenak markatutako agertoki berrian, Hispavistak merkataritza elektronikoari lotutako “joera berrietan” jarri du arreta, hala nola publizitate programatikoan, ahots bidezko bilaketetan edo telebista konektatuan, besteak beste, kobidaren arrakala gainditzeko bide gisa, enpresak azaldu duenez.

Aldaketak “pandemiak gizarte ohituretan aldaketa eragin duela ikusten ari gara, enpresa asko merkataritza elektronikoa egiten ari ziren, baina beste batzuk, batez ere txikienak, oso hilabete gutxiren buruan berrasmatu behar izan dira bezeroengana eta hornitzaileengana hurbiltzeko”, esan du Eloseguik.

Bere ustez, marketin digitaleko irtenbideak inoiz baino beharrezkoagoak dira orain, “Estrategia horiek aplikatzen dituzten enpresek abantaila lehiakorra izango baitute negozioa kovid ondorengo etapan garatzeko”.

Gipuzkoako enpresak egiaztatu du pandemiak digitalizazio prozesua bizkortu duela, batez ere enpresa txikienetan