Bilboko Udalak merkataritza-bonoen kanpaina berri bat jarriko du abian astearte honetan, apirilaren 13an, pandemiak eragindako krisiari aurre egiteko; izan ere, milioi bat euroko hornidura izango du 64.115 bonu zirkulazioan jartzeko. Aurtengo edizioan, establezimendu mota berriei irekiko zaie ekimena: irudi pertsonaleko zerbitzuak, argazkigintza, garbitegia eta gimnasioak.

Bilboko Udalak jakitera eman duenez, kanpainari hasiera emateko, interesa duten establezimenduek atxikimendua emango diote, eta bonuak erosi eta trukatzeari, berriz, maiatzaren 5ean ekingo diote.

Bilboko Merkataritza Bonuen kanpaina Bilbao Aurrera 2021 Planaren barruan kokatzen da. Udal-ordezkaritza duten talde politikoekin adostutako neurri-multzoa da plan hori.

Komodaren ondorioei aurre egiteko, iaz bultzatutako lehen planaren jarraipena da.

Horren helburua hiriko kontsumo zuzena bultzatzea da, pandemiaren eragina handiagoa den sektoreei laguntzeko, berariazko banaketa eginez [barrutika], “Auzo guztietan eta hurbileko saltokietan duen eragina bermatzeko”, arduradunek nabarmendu dutenez.

Aurreko ekitaldiko Bilboko Bonuen “arrakastaren” ondoren, Udalak aktibatu du orain, eta kaltetutako gainerako sektoreetatik (kultura, ostalaritza eta turismoa) bereizita, merkataritzara zuzendutako kanpaina, “Berrikuntza handiekin”.

Establezimenduen atxikimendua astearte honetan, apirilaren 13an, hasiko da www.bonobilbao.eus web plataforman, eta epigrafe berriak izango ditu: irudi pertsonaleko zerbitzuak (ile-apaindegia, estetika edo masajeak), argazkiak, garbitegia eta gimnasioak.

Aurrekontu handiagoa eta bonu gehiago ere egongo dira. Udalak aurten bideratuko duen partida milioi bat eurokoa izango da, eta 4,4 milioi euro baino gehiagoko negozio-bolumena sortuko du hirian. Guztira, 64.115 bonu emango dituzte, eta 48.727, berriz, hasierako kanpainan.

Bonuak, berriz, 30 eurokoak izango dira, erdia Udalak jarriko du, eta www.bonobilbao.eus plataforman eta Kutxabanken sarrerak saltzen dituzten kutxazainetan erosi ahal izango dira.

65 urtetik gorakoek bonuak dendetan erosi ahal izango dituzte

Hala ere, berrikuntza gisa, eta arrakala digitala haustearekin batera, 65 urtetik gorako pertsonek establezimendu atxikietan ere erosi ahal izango dituzte, harik eta, NANa aurkeztu ondoren, kreditu-txartelarekin edo eskudirutan agortu arte.

Bonuak maiatzaren 5etik ekainaren 30era erosi eta trukatu ahal izango dira, edo agortu arte. “Kanpaina udaberriko denboraldian zentralizatzeko epe laburragoa da”, azaldu du Udalak.

Oraingo honetan, NAN bakoitzeko bost bonu erosi ahal izango dira (aurreko kanpainan 20 bonu zeuden banatuta merkataritza, kultura, ostalaritza eta turismoko lau faseetarako, azken hori oraindik aktibatu gabe).

Erosketa-txartel bakoitzeko, lau bonu izango dira gehienez. Erosketaren unean, erabiltzaileak bonuaren QR kodea aurkeztu edo inprimatuta entregatu beharko du. Gainera, Bilbo Bonuak bateragarriak eta metagarriak dira administrazioek abian jarritako beste edozein lanposturekin. Establezimenduka, 150 bonu izango dira gehienez.

Saltokiak modu jarraituan atxiki ahal izango dira astearte honetatik aurrera, www.bonobilbao.eus plataformaren bidez. Udalaren edo erakundeen arteko 2020. urteko kanpainari atxikitakoentzat ez da beharrezkoa izango beste alta oso bat egitea, baizik eta mezu elektroniko bat jasoko dute esteka batekin, BonoBilbaoko baldintza berriak onartzeko eta datuak eguneratzeko.

Bilbon hainbat establezimendu dituzten IFK bakarreko negozioak banaka atxiki ahal izango dira.

Egilea Andoni Beitia