CAFek Parisko trenbide-megakontrenaren jabe egin da behin betiko. RATP, SNCF eta Ile-de-France Mobilites-ek osatutako partzuergoak komunikatu baten bidez jakinarazi duenez, Parisko RER B aldiriko linerako trenak hornitzeko proiektua abian jarri dute, eta horrek esan nahi du CAFek eta Bombardierrek osatutako partzuergoari esleitu diotela. Proiektu honetarako behar den inbertsioa 2.500 milioi euro ingurukoa da.

Ohar horrek amaiera ematen dio proiektuaren inguruan zegoen ziurgabetasunari, Alstomek planarekin bat ez egiteko mehatxua egin baitzuen, esleipen-preupostua ez datorrelako bat proiektuaren benetako kostuarekin. Kontuan izan behar da Bormbardier, beasaindar enpresako bazkidea, denbora horretan Alstomek erosi zuela, eta biak lehiakide izan zituela emanaldi garrantzitsu hau eskuratzeko.

Urtarrilean, RATPk iragarri zuen CAFek eta Bombardierrek osatutako partzuergoa hautatuko zuela linea horretarako aldiriko 146 trenen hornikuntzaren esleipendun gisa, 34 unitate gehigarriren aukerarekin. CAFek ohar baten bidez azaldu duenez, kontratu horren% 40 da CAFen irismenaren zatia.

Enpresa beasaindarrarentzat proiektu garrantzitsua da; izan ere, enpresa beasaindarra hornitzeko bere lehen proiektua da, Parisko metropoli-eremuko RER sarerako unitateak, Europako garraio-administrazio handienetako bat.

Bere oharrean azaldu duenez, azken urteotan CAFek kontratu kopuru handia lortu du Frantzian. Aipatzekoa da SNCF operadorearentzat 2019ko amaieran lortutakoa, 75 gehigarriko aukera duten 28 tren hornitzeko, Paris-Clermont eta Paris-Limoges-Toulouse lineetan zerbitzua emango dutenak, baita beste proiektu batzuk ere, hala nola Nantes, Besançon eta St. Etienne, Lyongo metroaren D lineako tren-flota birgaitzea eta tren-makinak hornitzea RATP motako elektriko dualak.

Egilea Andoni Beitia