Alphabet multinazional estatubatuarrak, Googleren matrizeak, 14.800 milioi euroko irabaziak iragarri zituen atzo 2021eko urtarriletik martxora bitartean, aurreko urteko epe berean lortutako 5.654 milioi euroen ia hirukoitza, 19ren pandemiak emandako bultzadari esker.

Joan den hiru hilabeteetan, Mountain Viewk (Kalifornia, AEB) 45.751 milioi euro fakturatu zituen, 2020. urtearen hasieran sartutako 34.043 milioi euroak baino % 34 gehiago, eta hazkunde horren zatirik handiena publizitate-negoziotik dator, konpainiaren salmenta-iturri nagusia baita.

Bestalde, Alphabeteko inbertitzaileek 21,74 euro poltsikoratu zituzten urtarrila eta martxoa bitartean titulu bakoitzeko, eta 8,16 euro aurreko ekitaldian.

Pandemiak eragindako mugikortasun-murrizketek eta urruneko lanaren igoerak areagotu egin dute pertsonak Internetera konektatuta igarotzen duten denbora, bai eta enpresek on line publizitatean egiten duten inbertsioa ere, Alphabeten negozioaren martxa onerako bi aldagai erabakigarrienak baitira.

Horrela, Google bilatzaileko publizitateak sortutako fakturazioa, konpainiaren motorra izaten jarraitzen duena, 2020ko hasieran 20.266 milioi eurotatik gaur egun 26.368 milioi eurotara igo da.

Kopuru absolutuetan txikiagoa izan arren, YouTube enpresaren bideo-plataformaren hazkundea are ikusgarriagoa izan zen, publizitateagatik 3.339 milioi euro sartzetik 4.966 milioi ordaintzera igaro baitzen, ia % 50eko igoera.

Egilea Andoni Beitia