Bideozaintzako sistemetarako, alarmetarako eta tokiko instalazioetarako (VMS sistemak) eta ‘on cloud’ (VSaaS) bideo-zerbitzuen eskaintzarako IP sareen inguruneetako kontrol-zentroetarako software- eta kudeaketa-plataformen garapenean espezializatutako konpainiak gailu bat garatu du, dagoeneko edozein negoziotan edo tokitan instalatutako bideozaintzako kamera analogikoa IP kamera batean eraldatzen duena, hodei batean, Javier Javierrek azaldu duenez. “Jauzia egin dugu eta softwarea garatzeaz gain, hardware atalean sartu gara geure kamerekin eta gailuekin”.

“360º merkatua estaltzen dugu”, laburbildu du Blancok, eta gaur egun ‘Retail’ sektoreko enpresa garrantzitsu batekin oso elkarrizketa aurreratuak dituztela aurreratu du. “Sektore hau interesgarria da, datua oso atomizatuta dagoelako, edo geografikoki oso sakabanatuta dagoelako, eta salgune asko dituztelako lurralde osoan”. Beste operazio handia abeltzaintzako kooperatiba batekin egiten da. “Mota honetako ustiategien urruneko kudeaketa oinarrizkoa da, normalean isolatuta dauden zentroak direlako, aurrez aurre kontrolatzeko zailak”, esan du. Bi operazioak 4.000 eta 15.000 kamera ingurukoak izan daitezke, eta negozioa % 500ean bultza dezakete.

Garapen berri hori, gainera, jauzi esponentziala da. “Pandemiak eragin positiboa izan du gure artean; izan ere, mugikortasuna mugatzeak negozioa eta segurtasuna hodeiaren eta lotutako zerbitzuen bidez kudeatzeko egoera asko hazi da”, adierazi du Blancok.

2021eko erronkak

Konpainiak Bizkaiko hiriburuan du egoitza eta Mexikon du ordezkaritza, eta 30 herrialde baino gehiagotan du presentzia, tokiko ezarpenetarako aliantzen eta partnerren bidez, batez ere Latinoamerikan, Europan, Ekialde Hurbilean eta Asian.

Gaur egun, garrantzi handiko proiektuak garatzen dituzte azpiegituren zatian, bai Kolonbian eta Mexikon, bai Txileko Santiagon. Proiektu horietan, adibidez, Vespucio autopista amerikarrean parte hartzen dute, non VMS (Video Management System (VMS) bideozaintzako soluzioak ezartzen ari baitira. Era berean, Espainian ospitaleen sektorea suspertzen ari da, eta IproNet ere oso egoera garrantzitsuan dago.

Ipronetek 2021erako dituen helburuen artean, Espainian, bi erreferentzia horiek arrakastaz ixtea dago; izan ere, 20.000 ganbera inguruko parke bateratua izango litzateke, milioi bat baino gehiagoko merkatu potentzialaren gainean. “Gure negozioa merkatu banatua dagoen lekuan dago”.

Nazioarteari dagokionez, helburua bideoa Brasileko hodeian sartzea da, bertan ordezkaritza bat zabaltzea eta Mexiko sendotzea ere aztertzen ari baitira. Herrialde horiek 14 eta 25 milioi ganbera baino gehiagoko merkatu potentziala osatzen dute, hurrenez hurren. Era berean, herrialde horietan, Kolonbian, Perun eta Txilen partner sarea zabaltzen jarraitu nahi dute.

Egilea Andoni Beitia