Espainiako turismo-sektoreak laguntza gehiago behar du

Fitur Espainiako turismo azoka bere edizio berezienerako prestatzen ari da, koronavirusaren pandemiaren ostean; izan ere, mundu osoko bidaiak geldirik egon dira ia urtebetez. Aurrez aurre eta salbuespenezko egunetan, 2021eko maiatzaren 19tik 23ra, oso harrera ona izan dute estatuko eta nazioarteko enpresa eta profesional guztiek, sektorea dinamizatzeko injekzio bat izatea espero baitute.

Edizio berezia izango da, egungo testuingurura eta enpresen, herrialdeen eta helmugen beharretara egokituta egongo dena, lanbide-elkartzea errazteko eta munduko turismo-jarduerari une honetan hain beharrezkoa den bultzada emateko bere zazpi pabiloietan.

Turismoa berreskuratze berezia lelopean, edizio honek Espainiako ekonomiarentzat estrategikoa den sektore baten susperraldian jartzen du arreta. Edizio honen helburua inflexio-puntu bat ezartzea da, turismoa maila globalean bultzatzeko, negozio-turismoa indartzen laguntzeko, eta Madril eta Espainia turismo seguruaren preskriptore eta helmuga handi gisa bultzatzeko.

Ifema Madridek antolatuta, bost kontinenteetako 5.000 parte-hartzaile baino gehiago bilduko ditu azokak, eta 55 herrialdetako autonomia-erkidego, enpresa eta helmuga guztiak eta 37 ordezkaritza ofizial izango dira bertan. Edizio honetan, gainera, 79 nazionalitatetako profesionalek parte hartuko dute Fitur LIVEConnect plataforma digital berrian.

Maria Valcarce Fiturreko zuzendariaren esanetan, “Aurtengoa oso edizio berezia da, eta jarduera turistikoa suspertzea du helburu”. Ekitaldiaren helburua ahalegin publiko-pribatu guztiak bateratzea izango da, lidergo-posizioa, kudeaketa-gaitasuna, ekonomiaren zutabe gisa duen indarra eta berrikuntzarako eta iraunkortasunerako duen adimena indartzeko. “Turismoa suspertzea ezinbesteko baldintza da herrialdearen susperraldi ekonomikorako. Pandemia horrek erakutsi digu turismo-sektorea zenbateraino den funtsezkoa ekonomiaren martxa onerako, eta haren eragina sektoreak zuzenean sortutako BPGren edo enpleguaren ehuneko handia baino handiagoa dela, 2020an bi aldagaietan % 13 gainditzen baitzuen “, azaldu dute turismo-azokaren zuzendaritzatik.