Bizkaiko ‘on line’ erosketa plataforma atzo, igandea, jarri dute martxan, lurralde osoko 210 dendatako 3.500 produkturekin. Gainera, beste 400 saltoki apuntatuago daude bigarren fase batean atarira gehitzeko.

Bilboko Kale Nagusian egin dute jaurtiketa eguerdian, eta bertan izan dira lehen merkatariak, Unai REMENTERIA Bizkaiko ahaldun nagusia eta Xabier Sagredo BBK-ko presidentea.

Ainara Basurko Ekonomia Sustapeneko diputatuak eta Nora Sarasola BBK-ko Gizarte Ekintzako zuzendariak ere lagundu diete. Bi erakundeek sektorearekin, merkatarien elkarteekin eta Merkataritza Elkartearekin batera lan egin dute azken hilabeteetan, “Erronkei aurre egiteko eta tokiko merkataritzaren lehiakortasuna hobetzeko” proiektu bat abian jartzeko, BBK-k jakitera eman duenez.

Horrela, erosketa-atariak www.eup.eus helbidean ireki ditu ateak, atxikitako lurraldeko lehen 210 saltokiekin. Sektore guztietako saltokiak dira, baita artisautzakoak ere, eta guztiek jaso dute aholkularitza eta prestakuntza.

Euskarazko eta gaztelaniazko bertsioak dituen webguneak 3.500 produktu inguru eskaintzen ditu dagoeneko. “Ehungintza, teknologia, altzariak, dekorazioa… barne hartzen dituen produktu-sorta bat, txirrindularitzako munduko txapeldunaren bizikletatik hasi eta Rafael Albertik eraturiko liburu bateraino, behar eta nahi den guztia”, nabarmendu dute. Horrez gain, erosleak erabaki dezake produktua jaso nahi duen edo denda fisikoan jaso nahi duen, eta itzulketak doakoak dira.

Unai REMENTERIA Bizkaiko ahaldun nagusiak tokiko merkataritzak digitalizazioan egiten duen urrats garrantzitsua azpimarratu du, hurbiltasunak eskaintzen duen berme eta adostasunetik lehiakorragoak izateko.

“Eup! Benetan lehiatzera dator, Bizkaiko saltokien punta-puntako plataforma digital bat da, behar dugun edozein produktu bermearekin, erosotasunarekin eta azkartasunarekin erosteko. Eta, urtez urte, Bizkaiko tokiko merkataritzaren hurbiltasuna, koneantza eta kalitatea. Gure herrietan bizi eta lan egiten duten profesionalak. Eupen erosiz gero, gainerako plataformen zerbitzu eta erosotasun berdinak ditugu, baina hemengo jendeari ere laguntzen diogu “, azpimarratu du Rementeriak.

Bestalde, Xabier Sagredo BBK-ko presidenteak merkataritzaren inplikazioaren eta lurraldeko kontsumitzaileen konplizitatearen alde egin du, Eup! En taldea laguntzeko.

“Hau hasiera besterik ez da. Gauzak egiteke daude. Erronka handiak ditugu aurrean: saltokiek martxan jarri dizkizuegun tresnak ezagutu beharko dituzue eta aktibo mantendu; herritarrek plataforma ezagutu beharko dute, tokiko merkataritzarekiko konpromisoa erakutsi beharko dute eta esperientziak etorkizuna izan dezan behar dugun tresna izan beharko dute “, adierazi du.

Egilea Andoni Beitia