VW Nafarroak 4.200 ibilgailutan (hiru eguneko ekoizpena) murriztu du aurtengo programa, erdieroaleekin lotutako piezen hornikuntzaren arazoagatik, sindikatuetako iturriek jakitera eman dutenez.

Zuzendaritzak ohar baten bidez jakinarazi duenez, urteko ekoizpena 253.058 ibilgailutan finkatu dute: egungo poloaren 42.305 unitate; bi astetan jaurtitzen den PA poloaren 38.249 unitate; 161.741 T-Cross; eta Taigoko hirugarren modeloaren 10.763 unitate.
Ekainak 10, 11 eta 17

Programa hiru egunetan murriztu da, Landabengo lantegiak ekainean egin behar izan duen itxieran, piezen gabeziagatik: ekainaren 10ean, 11n eta 17an. Egun horietan, VW Nafarroa LTE bat aplikatzen ari da langileei.

Enpresak langileen ordezkariei (UGT, CCOO, ELA, LAB, CGT eta CCP) adierazi dienez, produkzioaren beherapen horrek eragiten dion eredua T-Cross da, 2021eko programa osoaren ia % 64.

Nahiz eta erdieroaleen hornidura larriagotu egin den, orain motorraren telefonoguneak lortzeko zailtasuna gehitu delako, VWek aste honetan poloko mila unitate berreskuratu ahal izango ditu, MIB izeneko pieza sorta bat iritsi delako.

Hala ere, oraindik 3.000 ibilgailu geratuko dira zelaian, T-Crosseko 2.000 eta Poloko beste mila, sindikatuetako iturriek jakitera eman dutenez.

Zuzendaritzak eta batzordeak kontsultaldiaren lehen bilera egin dute, beste LTE bat negoziatzeko eta abenduaren 31ra arte aplikatzeko, ekoizpen- eta antolaketa-arrazoiengatik.

Enpresak azalpen-memoria entregatu du, neurri hori zergatik hartu duen azaltzeko.

Ekainaren 28ko asterako Polo berria, PA izenekoa, martxan jartzearekin batera negoziatu dute. Lantegiak 38.249 unitate fabrikatzea aurreikusi du ekainetik urte amaierara arte.

Egilea Andoni Beitia