Auzitegi Gorenak ezarri duenez, telefonia-operadoreek aldez aurretik eta idatziz entregatu behar dituzte, bai paperean, bai bitarteko elektronikoen bidez, kontrataziorako baldintza orokorrak, bezeroek hala eskatzen dutenean, baita baimena telefonoz eman badute ere.
Atzo emandako epaian, Auzitegi Goreneko hirugarren aretoak indarrean dagoen legediari lotzen zaio, bai 2009an onartutako komunikazio elektronikoen zerbitzuen erabiltzaileen eskubideen Gutunari, bai 2007ko Kontsumitzaileen eta Erabiltzaileen Defentsarako Lege Orokorrari.
Bere epaiarekin, Auzitegi Gorenak aintzat hartu du Andaluziako Juntak 2019ko maiatzaren 22an Andaluziako Justizia Auzitegi Nagusiak Vodafoneri jarritako zigorren aurka jarritako helegitea.
Goi-auzitegian aurkeztutako errekurtsoa kontratazioaren baldintza orokorrak idatziz ez entregatzeagatik jarritako arau-hausteari buruzkoa zen soilik, eta Andaluziako auzitegiak baliogabetu egin zuen, urrutiko kontratazioak bezeroari edo erabiltzaileari eskatzen badio idatzizko informazioa ematea eskatzen ez duela iritzita.
Aretoak bereizi egiten ditu “sarearekin eta aurrerapen teknologikoarekin hazi diren natibo digitalak” eta “etorkin digitalak”, helduaroan sistema digitalekin ohitu diren erabiltzaileak.
“Modu telematikoan argitaratutako baldintza orokorretara iristeko inolako trebetasunik edo baliabiderik ez duten” erabiltzaileen kasua gerta daiteke.
Horregatik, erabiltzaileak eskatzen duen kasu guztietan, kontratazio-baldintzak eman behar zaizkio.
Epaiak zehazten duenez, “Arauak ‘idatziz’ esaten duenean, etxera bidalitako paper-formatu tradizionala zein ‘whatsapp’ edo berehalako mezularitzako beste edozein sistema, SMS edo mezu elektroniko”. Garrantzitsuena, Gorenak adierazi duenez, bezeroak eskatzen duen informazioa jasotzea da.