Automobilgintzako osagaiak ekoizten dituen Cie Automotive euskal konpainiak automobil elektrikoaren aldaketez eta automobilen fabrikatzaileen arteko kontzentrazioez baliatzea espero du, eta 2025ean 500 milioi euroko irabazi garbia lortzea – 2020an 185 milioi euro izan ziren –, 1.000 milioi euroko emaitza gordina edo Ebitda lortu ondoren, errentagarritasuna nabarmen handituta salmenten gaineko Ebitdaren % 10era iritsi arte, María Herrera kontseilari delegatuak adierazi zuenez. Enpresak, hazteko eta errentagarritasuna handitzeko, 1.000 milioi euro inguru inbertituko ditu datozen bost urteetan, batez ere hazkunde handiena duten eskualdeetan, hala nola Indian edo Mexikon.
Euskal konpainiak duen likidezia handiari esker, CIE Automotivek 1.500 milioi euro ditu datozen ekitaldietan eragiketa korporatiboak egiteko, errentagarritasunarekin hazteko aukerak baleude.
Cie Automotivek automobilaren merkatua garaitzen jarraitzea espero du, eta, Herreraren arabera, merkatu hori 2020an fabrikatutako 75 milioi autoetatik 2025ean 96 milioi ibilgailuetara igaroko da, hau da, % 25eko hazkunde metatua.
Egoera horretan, hornitzaileak munduko automobilgintzan kontzentratzea espero da, eta CIE Automotivek prozesuaren irabazleetako bat izatea espero du, bere dibertsifikazio teknologikoagatik, produktu eta merkatu geografikoengatik eta bere apustu berritzaileagatik.
Kontseilari delegatuaren arabera, CIE Automotivek gogorarazi du hazten ari diren sektore eta merkatuen aldeko apustuetan aurrea hartzeak (adibidez, eguzki-sabaien ekoizpena edo Indian egotea) babes sendoa ematen diela datozen ekitaldietarako hazkunde-aurreikuspen positiboei.
Hurrengo urteetan ibilgailuetan errekuntza-motorizazioak murrizteak CIE Automotiven izan ditzakeen ondorioei dagokienez, Herrerak gogorarazi zuen euskal konpainiaren negozioaren % 82k ez duela loturarik power train-arekin.