CAFek startup Station sortu du bere jarduera berritzailea bultzatzeko

CAFek beste urrats bat eman du bere eskaintzan hobekuntza berritzaileak sartzeko apustuan, CAF Startup Station sortu baitu. Banaketa berri hori trenbide-garraioaren eta autobusen arloan oinarri teknologikoa eta sortu berria duten enpresek proposatzen dituzten ideia disruptiboak identifikatzeaz arduratuko da, haiekin lankidetzan aritzeko eta haien produktuen balio erantsia hobetzeko.

Beasainen egoitza duen enpresak gaur iragarri duenez, taldeak garatzen dituen jarduera guztiei emango die zerbitzua, eta ez dira soilik tren eta autobus unitateen fabrikaziora mugatzen, I+G eta logistika arloei ere eragiten baitie. Azaldu duenez, dibisio horretako profesionalen ardura izango da merkatuan zein ideia berritzaile mugitzen diren jakitea, taldearentzat interesgarritzat jotzen dutena identifikatzeko.

Hurrengo urratsa startup-arekin harremanetan jartzea izango da, bere soluzioa erosi eta CAFen jarduera-eremuan ezartzeko, proiektu pilotu batean diseinatu baita. Aldi batean, produktu edo zerbitzu hori testatu eta baliozkotuko da; hala, espero diren emaitzak lortzen baditu, mugikortasun-fabrikatzaileak harreman iraunkorragoa ezarriko du enpresa teknologikoarekin, “Balizko erosketa batera irits baitaiteke”, aurreratu du.

CAF Startup Stationek etekinak lortuko ditu bai taldearentzat bai enpresa berritzailearentzat, Gipuzkoako enpresak azpimarratu duenez; izan ere, startupek CAF bezero “goiztiarra” izateko aukera izango dute, etorkizuneko mugikortasunaren industrian sartuko baititu. Bestalde, Beasainen egoitza duen fabrikatzaileak ere abantailak izango ditu; izan ere, ekimen honekin bere prozesuen eraginkortasuna hobetzen eta 4.0 industrian sakontzen lagunduko dioten irtenbideak eskuratuko ditu, eta, ondorioz, eskaintza optimizatuko du.

“CAF Startup Stationekin produktu eta soluzio berritzaileak CAFeko arlo eta unitateetara zuzenean ekartzeko aldez aurreko baldintza perfektuak sortu genituen”, azaldu du Jokin Lopetegi Garapen Korporatiboko eta Negozio Berrietako arduradunak. “Startup-en bezero gisa harremana ezartzean, soluzio sorta zabala probatu dezakegu, eta, proiektu pilotu arrakastatsuetan baliozkotu ondoren, konpainian inplementatu”, eta horrela, “Lehiatzeko abantaila estrategiko bat sortu”, ondorioztatu du.