Anfac patronalaren elektromugikortasunaren Barometroaren adierazle globalean, Espainiak Europako azken postuetan itxi zuen urtea, eta balorazioa bi puntu baino ez zen hobetu 2019ko datuekin alderatuta (100etik 18,6 puntu). Europako batez bestekoa 40 puntukoa izan zen.

Espainiako auto ekoizleen elkarteak aitortu duenez, auto elektrikoaren salmentak ez dira Estatuan aireratzen, non auto garestiak % 30 inguru baitira ohiko turismoarekin alderatuta, 4 milioi langabetu baino gehiago dituen herrialde batean sartzeko hesia da, eta haren ezaugarriek, oso menditsua, beroa eta eraikin bertikaletan bizi den biztanleriarekin, autoak kalean aparkatuta, Europako iparraldeko gehienek ez bezala, ez dute laguntzen azpiegitura minimoa ezartzen.

Hala ere, sektoreak uste du auto elektrikoa sendotuz joango dela, “Helburuak anbizio handikoak baitira, deskarbonizazioaren eta digitalizazioaren erronka premiazkoa eta oso zorrotza baita industriarentzat. Era berean, etorkizuneko mugikortasunak pertsonen bizi-kalitatea hobetzen jarraitu behar du “, adierazi zuen atzo Jose Lopez-Tafall Anfaceko zuzendariak.

Egilea Andoni Beitia