Guuk pandemian 17.000 bezero erakartzea lortu du

Urtebetez bizi eta urtebetez pandemiarekin bizi. Guuk euskal teleoperadoreak jarduera ekonomikorako “ingurune desegokian” eman ditu lehen urratsak, baina “aurreikuspenak gaindituta” daudela uste du. Azken hamabi hilabeteetan, MasMugikorren marka “disruptiboak” 17.000 bezero hartu ditu, batez beste lau produktu baino gehiago bezero konbergente bakoitzeko. Hau da, zuntz, telefono mugikor, telefonia finko eta telebista zerbitzuak eskaintzen ditu Euskadin eta Nafarroan.

Gaur egungo egoeran, enpresa-balantzeak irteerako handicap batekin sortzen dira: komodaren murrizketekin. Guuken kasuan, birusaren inpaktuaren arriskua neurtua zegoen, bere haurdunaldia pandemiaren erdian gertatu baitzen, eta justu orain urtebete jaio zen. Kontuak atera dira, eta Euskal Herriko zerbitzuen kontratazioa Espainiako merkatura estrapolatzen bada, euskal operadoreak 200.000 etxetan izango luke presentzia gaur, baina konpainiako arduradunen arabera, kuota ez da igo.

Jon Ander de las Fuentes Guukeko presidenteak eta Juanan Goñi kontseilari delegatuak konpainiaren balantzea aurkeztu dute gaur goizean Bilbon. “Geratzeko etorri gara eta emaitza hauek merkatuak hemen nahi gaituela erakusten dute”, azpimarratu du De las Fuentesek.

Konpainiak galerekin itxiko du urtea, baina 2024 baino lehen errentagarritasunaren esparruan sartzea espero du. Gainera, kalkuluen arabera, 2026an % 5 eta % 10 arteko kuota izango du Euskadik eta Nafarroak. Euskaltelekin izango duen harremanari dagokionez, Guuk bere bidea jarraituko duela esan du Goñik: “Orain ere MasMugikorrekin lehiatzen gara eta bezeroak kentzen dizkiogu, akziodunak diren arren”.