Internet bidezko merkataritza elektronikoaren diru-sarrerak % 12 igo ziren Espainian aurtengo bigarren hiruhilekoan, Salesforceren Shopping Index indizeak 2021eko bigarren hiruhilekoari buruz emandako datuen arabera; mundu mailan, berriz, % 3 hazi ziren, ondoz ondoko lau hiruhilekotan % 50etik gorako hazkundeak izan ondoren.

Zehazki, Espainia da online merkataritza gehien hazi den munduko laugarren herrialdea, Kanadaren ( % 23), Erresuma Batuaren ( % 17) eta Frantziaren ( % 16) atzetik.

Txostenak erakusten duenez, Ecommerce delakoaren orrien trafiko globala % 8 hazi zen urte batetik bestera mundu osoan, eta zifra hori 2020ko bigarren hiruhilekoan erregistratutako % 42koa baino askoz txikiagoa da, pandemia maximoetan baitago. Espainian ere igoera hori batez besteko globala baino handiagoa da, % 24koa, aurreko urteko aldi berean izandako % 39ren aldean.

Hala ere, eskaeren kopuruak beherakadak izan ditu, % 5eko jaitsierarekin maila globalean (2020ko bigarren hiruhilekoko % 109ko hazkundearen aldean) eta % 51ko jaitsierarekin Espainian (aurreko urteko hiruhileko bereko % 114ko hazkundearen aldean). Estatuak, gainera, azterketa osoko bihurketa-tasarik baxuena du ( % 0,7), eta batez besteko gasturik baxuena bisita eta erosle bakoitzeko (1,10 dolar). “Merkataritza digitalaren urte arteko hazkundea moteldu egin den arren, argi dago kontsumitzaileek hartu dituzten online ohiturek jarraitu egingo dutela”, azaldu du Rob Garfek.

Egilea Andoni Beitia