Corte Inglések 81 milioi euroko ustiapen (ebitda) emaitza gordin positiboa izan zuen 2021-2022 zerga-ekitaldiko lehen hiruhilekoan (aurtengo martxoa eta maiatza bitartean), eta salmentak % 50,2 igo ziren, 2.511 milioi euroraino, nahiz eta murrizketak eta turismo falta mantendu.

2019ko epe bereko fakturazio-bolumena, pandemia baino lehenagokoa. Oraingo honetan ez dute konpainiaren emaitza garbiaren berri eman; izan ere, 2020an 510 milioitik gorako galerak izan zituen konfinamenduaren ondorioz.

Marjina gordinari dagokionez, Marta Alvarez buru duen taldeak atzo jakinarazi zuenez, % 69,2ko igoera izan zen, 801 milioi eurokoa. Konpainiak azpimarratu zuen taldeak azken urtean ezarri dituen neurriek online salmentak sendotu dituztela, % 119 hazi baitira 2019ko hiruhileko berarekin alderatuta, salmenta guztien % 5,3tik % 12,84ra. Zehazki, taldearen ebitda 81 milioi euro positibora iritsi zen, hau da, 276 milioi euro gehiago iazko epe berarekin alderatuta, orduan 225 milioi euroko ebitda negatiboa erregistratu baitzen, eta kutxa operatiboaren fluxua 1.000 milioi baino gehiago handitu da.

Konpainiak azpimarratu duenez, 2021eko lehen hiruhilekoan susperraldi “handia” lortu du kobidaren urtearen ostean, eta horrek 2019an lortutakoen antzeko mailetan kokatzen du, bidaien banaketa eta turismoak txikizkako salmentan duen eragina alde batera utzita. Taldeak hazkundea oinarrizko parametro guztietan mantentzea aurreikusten du, bai hartutako neurriengatik, bai kontsumoa berreskuratzeagatik.

Jarduera-ildoei dagokienez, retailak 2019tik gertuko zifrak islatzen ditu, turismo faltak eta murrizketek eragina izan arren. Taldeak hazkundean jartzen du arreta, balioa sortzen duten operazioekin, hala nola Viajes El Corte Ingles eta Logitravel konpainien arteko integrazioarekin, zeinak hispaniar hizkuntzako merkatuan bidaietako liderretako bat sortuko duen, bai eta Sanchez Romero supermerkatu-katearen erosketarekin ere.

Egilea Andoni Beitia