Inditexek 6.993 milioira arte hobetu du bere fakturazioa

Inditexek 1.272 milioi euroko mozkin garbia izan zuen 2021-2022 urteko lehen seihilekoan (otsailaren 1etik uztailaren 31ra), eta 195 milioi euroko galerak izan zituen 2020an, konpainiak asteazken honetan jakitera eman duenez.

Taldearen salmentak lehen seihilekoan 11.936 milioi eurokoak izan ziren, 2020ko aldi berean baino % 49 gehiago, eta % 53 kanbio-tasa konstantean.

Kopuru horien arabera, bigarren hiruhilekoko salmentak, mozkinak eta kutxa-sorrera (maiatza eta uztaila bitartean) dira konpainiako altuenak aldi horretan, inoizko maximo historikora iritsiz.

Horrela, bigarren hiruhileko estankoko kanbio-tasa konstanteko salmentak bizkortzen joan ziren, 2019ko bigarren hiruhilekoko erreferentzia historikoa % 7 gainditu arte eta 6.993 milioi eurora iritsi arte. Ildo beretik, 2021eko bigarren hiruhileko estankoaren etekina 850 milioi eurora iritsi da, eta 2019ko aurreko listoia gainditu du.

Pablo Isla Inditexeko presidenteak adierazi duenez, emaitza onak “konpainia osatzen duten pertsona guztiek modako sormen kalitate gorena eskaintzeko duten konpromisoaren ondorio dira”.

“Horiei guztiei esker, gure negozio ereduan eraldaketa estrategiko iraunkorrak dituen abantailak ahalik eta gehien aprobetxatzen ari gara”, azpimarratu du.

Halaber, ustiapenaren emaitza gordina (Ebitda) 3.100 milioitik gorakoa izan zen lehen seihilekoan, % 109 gehiago; marjina gordina, berriz, salmenten % 57,9 “sendoa” izan zen, negozio-eredua gauzatzearen, haren malgutasunaren eta eraldaketa digitalaren ondorioz.

Gaur egun eskuragarri dagoen informazioarekin, konpainiak % 57,5 inguruko marjina gordina aurreikusten du 2021erako.

Online salmentak, berriz, “Hazkunde nabarmena” izaten jarraitzen du: % 36 etengabeko kanbio-tasan dago, 2020ko lehen seihilekoan erregistratutakoa baino handiagoa, eta 2019an baino % 137 handiagoa, pandemiaren aurretik. ‘Online ‘salmentak guztizkoaren % 25 gaindituko du 2021ean.

Kutxaren sorrerak ere zifra historikoa lortu du, 8.023 milioi eurokoa, 2020ko 6.486 milioien eta 2019ko 6.730 milioien gainetik.

Amancio Ortegak sortutako konpainiak azpimarratu duenez, zifra horiek lortu diren ingurunean merkataritza-orduak % 15 gutxiago izan dira (-% 6 bigarren hiruhilekoan), pandemiak eremu geografiko eta herri espezifikoetan izan duen eraginaren arabera hartu diren itxituren, mugen eta edukiera-murrizketen ondorioz.

Bigarren seihilekoaren hasierari dagokionez, 2021eko abuztuaren 1etik irailaren 9ra bitartean, dendetan eta online egindako salmenta % 22 hazi zen kanbio-tasa konstantean 2020ko aldi berarekin alderatuta, eta % 9 2019ko datuekin alderatuta.

Gaur egun, denden % 99 zabalik daude, konpainiak azaldu duenez, eta salmentak normaltasunera itzultzen ari direla eta online salmenta hazten ari dela azpimarratu du.

Halaber, 2020-2022 aldiko inbertsioak 900 milioi eurokoak izango dira urtean. Inbertsio planak 1.000 milioi euroko inbertsio digitala aurreikusten du hiru urteetan zehar.

Aurrerapen eta eraldaketa digitalaren estrategiaren barruan, Uterqüe Massimo Dutti taldean sartuko da datorren urtean zehar.

Horrela, Uterqüeko produktu sorta guztia Massimo Duttiren webgunean eta denda hautatuetan egongo da eskuragarri, eta denda propioan saltzeari utziko dio.

Horrela, Massimo Duttik nazioarteko merkatuetan (Ameriketako Estatu Batuak, Kanada, Mexiko eta Turkia) izan duen proiekzioa ahalik eta gehien aprobetxatu nahi du konpainiak.

Horrela, Zara Home eta Zara enpresekin hasitako estrategiarekin jarraitzen du sinadurak, non, “Oso emaitza onekin”, marken arteko sinergiak ahalik eta gehien aprobetxatzen diren.

Gainerako formatu guztiek, bestalde, eraldaketa digital integratuaren estrategia garatzen jarraitzen dute eta denda garrantzitsuen irekierak mantentzen dituzte.

Seihilekoaren amaieran, taldeak 6.654 denda zituen, mundu osoko 27 merkatutan 92 denda berri ireki ostean.