Kontsumobidek zigorrak proposatu dizkie ikuztegi automatikoko zerbitzuak ematen dituzten 17 establezimenduri, joan den ekainean ikuskapen-kanpaina egin ondoren
Kontsumitzailea.
Azken kanpainan, Kontsumobidek egiaztatu du ikuztegi automatikoko zerbitzuek “kontsumitzaileen eskubideak babesteko araudia betetzeko ahalegina” egin dutela, “Baina oraindik bide bat dago egiteko”.
Kontsumobidek ekainean egindako ikuskapen-kanpainaren helburua zen 2020an egindako ohartarazpenek eragina izan zutela egiaztatzea.
2020an egindako ikuskapen guztiek ez-betetzeak ekarri zituztela gogorarazi ondoren, Kontsumobidek adierazi du 2021eko kanpaina honetan ez-betetze guztien % 68 detektatu direla, baina “merkatuko operadoreek egindako hobekuntza-ahalegina ez-betetze partzialen beherakadetan egiaztatzen da”.
Hala, egiaztatu da kasuen % 28an oraindik ez dagoela enpresariaren identitatea (izen soziala, izen komertziala, helbide osoa eta telefono-zenbakia), baina inguruabar hori 2020an egindako ikuskapenen % 96an gertatu zen. Gauza bera gertatzen da tikea igortzearekin, % 92tik % 44ra jaitsi baita.
2021eko ikuskapen-kanpaina horren ondorioz, 17 establezimenduri zigorrak ezartzea proposatu da, baina, nolanahi ere, Kontsumobidek “positiboki” baloratu du bilakaera, eta ikuztegi automatikoko zerbitzuak animatu ditu “kontsumitzaileen eskubideak babesteko konpromisoa sendotzera”.