Quintek eta Whitelane Researchek egindako txosten baten arabera, Ibermatica da irtenbide teknologikoen kanpo-hornitzailea, egoitza Donostian duen enpresak atzo iragarri zuenez.

Ibermaticak azpimarratu zuen zerrenda hori bezeroen iritziarekin egiten dela; izan ere, Gipuzkoako konpainiaren kasuan, bereziki baloratu dute zerbitzuen malgutasuna eta kalitatea. Hala, adierazi zuen kontsultatutako pertsonek “kontratu-baldintzen aldaketetara” egokitzeko gaitasuna nabarmendu dutela, kontuen kudeaketan bermeak aurkezteaz gain.

Atzo adierazi zuenez, baloraziorik handiena jaso duen beste gai bat soluzio teknologikoak ezarriko diren negozioaren ezaugarriak ulertzeko gaitasunari dagokio. Lehen postua bere zerbitzuen prezioari eta “kontratua arrakastatsuagoa izan dadin ideia berriak proposatzeko orduan duen proaktibitateari” zor die.

Aholkularitza-enpresek egindako txostenean ikus daitekeenez, Ibermaticako bezeroen % 91 pozik edo oso pozik dago beren merkataritza-harremanarekin; gainerako % 9a, berriz, pozik dago apur bat, eta inork ez du esan pozik ez dagoenik. Dokumentu hau 240 bezeroren iritziarekin egin da. Bezero horiek 640 proiektu baino gehiago ebaluatu dituzte, eta horietatik 500ek zerbitzuak txertatu dituzte hodeian.

Egilea Andoni Beitia