TotalEnergiesek bi Urrezko ERC Sari (Bikaintasuna Bezeroekiko Harremanetan) jaso ditu, Presentziazko Kanalean Enpresa Onenari eta B2C Telefono Kanalean Enpresa Onenari. ERC sariak, IFAESen laguntzarekin AEERC Bezeroen Harremanetarako Adituen Espainiako Elkarteak antolatutakoak, sektoreko garrantzitsuenak dira, bezeroarentzako arretaren bikaintasunari zigilua ematen baitiote. Ekitaldia joan den astean egin zen Madrilgo Kinépolis Ciudad de la Imagen hirian, eta enpresa, hornitzaile eta konpainia teknologikoetako 400 profesional baino gehiago bildu zituen.

Gaia Klusterrak antolatu du topaketa, GameLabsNET ekimenaren barruan, eta esperientzia-inteligentziako zerbitzuak eskaintzen dituzten enpresetako ordezkariak bildu ditu eskariari lotutako erakundeetako profesionalekin, Espainiatik, Portugaldik eta Frantziatik.

«Sari hauek ez dira TotalEnergies enpresan lan egiten duen talde honek duela urte asko egin duen lana eskertzeko besterik», adierazi zuen Javier Sáenz de Juberak, Total Energies Electricidad y Gas enpresako CEOak. Gure bezeroei zor gatzaizkie, arretaren eta arreta bikainaren artean ibilbide bat dago, adeitasun, enpatia eta zerbitzu-jarrera handiekin bakarrik egin daitekeena, hori da gure DNA, guregan konfiantza duten pertsonekiko harremana ulertzeko dugun modua, elkarrekiko konfiantzan, hurbiltasunean eta etengabeko hobekuntzan oinarritutako harremana, baieztatu zuen.

Sariak emateko ekitaldiaren aurkezpenean, AEERCko presidente José Francisco Rodriguezek sektorearen garrantzia nabarmendu nahi izan zuen, eta sarituentzat aintzatespen-hitzak izan zituen. Azken bi urte hauetan ikusi dugu Contact Center marken estrategietarako ardatz bihurtu dela, gure industriak kalitatezko zerbitzuak malgutasunez eta berrikuntzaz emateko duen gaitasuna sendotuz. Funtsezko espazio bat berreskuratu dugu urrutiko arretaren etorkizunean. Lan bikaina egin duzue.

Aintzatespen horiek 23. ediziora iritsi dira dagoeneko, eta bezeroaren esperientzian espezializatutako IZOk egindako kanpo-auditoria zorrotzen emaitza dira. Gainera, bezeroaren ahotsa funtsezkoa da, balorazioak oso kontuan hartzen baitu jasotako arretari buruz duen iritzia. Auditoretzek eta iritziek pisu bera izan dute enpresa hautagai bakoitzaren Bikaintasun Indizea lortzeko balorazioan ( % 50).

Edizio honetan 41 auditoria egin dira eta guztira 656 ordu egin dira 12 hiritan, bi modalitatetan: telematikoa eta presentziala. Gainera, auditoria bakoitzean baliozkotutako 840 kontrol-puntu ikuskatu dira; 80.000 inkesta baino gehiago bidali zaizkie azken bezeroei, eta 7.200 eragiketa-postu ebaluatu dira hornitzaileen eta enpresa bezeroen arteko harreman-zentroetan.

Era berean, sari horien garrantzia baldintza berberetan, zeharka, lehiatzen diren hainbat sektoretako enpresen konkurrentziak ematen du, eta horrek are gehiago indartzen du TotalEnergiesen politika bezeroekiko harremanean. Horrela, sektore ekonomiko nagusietako enpresek parte hartu dute, hala nola bankuak, e-commerce, energia eta utilities, aseguruak edo retail.

Aurrez aurreko arreta onenaren aintzatespenak TotalEnergiesen apustua indartzen du bere bulegoetan bezeroaren esperientzia optimizatzeko, urtean 200.000 bisita inguru jasotzen baitituzte. Gaur egun, konpainiak 14 bulego ditu penintsulako hainbat tokitan, eta horietatik 4 Euskal Autonomia Erkidegoan daude: Bilbon, Gasteizen, Donostian eta Barakaldon.

Telefono bidezko zerbitzurik onenaren Urrezko ERC sariari dagokionez, nabarmendu behar da konpainiak hainbat agente espezializatu eta prestatu dituela eginkizun horretarako. Gaur egun, TotalEnergiesek bi egoitzatatik eskaintzen du telefono bidezko arreta-zerbitzua -horietako bat Bilbon dago-, hurbiltasuna eta arreta pertsonalizatua lehenetsiz. 450 pertsonak baino gehiagok egiten dute lan egunero bi zentro horietan.

Egilea Andoni Beitia