Aste gutxi batzuk baino ez dira falta Gabonetarako, eta askok egun seinalatuak aprobetxatzen dituzte erosketak aurreratzeko. Oraingoan, ziberasteleheneko salmentak -egun horietako bat- 10.700 milioi dolarrera iritsi dira aurten Estatu Batuetan, Adobe Analytics informazio espezializatuko atariak astearte honetan emandako datuen arabera.

Zifra horrek esan nahi du % 1,4ko jaitsiera izan dela iazkoarekin alderatuta (orduan salmentak 10.800 milioi izan ziren), hau da, online salmentari berariaz eskainitako jardunaldi honetan etengabeko salmenta-errekorren seriearen ondoren jaitsiera izan den lehen urtean.

Hot Wheels jostailuak, XboX S kontsola eta Airpods aurikularrak izan dira 2005ean Internet bidezko merkataritza sustatzeko sortutako jardunaldi komertzial honetan gehien saldu diren produktuak.

Ziberastelehenak, gainera, aurreko ostiralean “Black Friday” egunarekin hasi zen kontsumo-leherketa itxi du. Egun horretan, saltokiek beherapen bereziak izan zituzten, eta 8.900 milioi dolarreko salmenta-zifrak izan zituzten, aurreko urteko 9.000 milioiekin alderatuta jaitsiera txiki bat izan zuena.

Analisten ustez, bi kasuetan ikusitako beherakada ez da hainbeste koronabirusaren pandemiaren koiunturak eragindakoa, baizik eta saltokiek egun garrantzitsu horien aurretik eta ondoren eskaintzak “luzatzeko” duten joerak eragindakoa, eta kontsumitzaileek berek udazkenean zehar erosketak espazioratzekoa Eguberrietara, hurrengo kontsumo-gailurrera, iritsi arte.

Egilea Andoni Beitia