CAFek bi kontratu berri iragarri ditu, eta dagoeneko handia den eskaera-zorroa 80 milioi handituko du. Alde batetik, Granadako Metroaren sarerako zortzi unitate berri hornituko ditu, aurretik emandako 15ei batuko zaizkienak, eta, bestetik, Solarisek 75 autobus elektriko helaraziko ditu Milanera, aurretik sinatutako kontratu zabalago baten barruan, ezaugarri horietako 250 unitate pixkanaka hornitzea aurreikusten duena.

Granadaren kasuan, CAFek bere trenbide-sarea hobetzen lagunduko die hiriko garraio-agintariei, 221 bidaiariko edukiera eta 70 km/h-ko gehieneko zirkulazio-abiadura duten zortzi unitaterekin. Beasainen egoitza duen taldeak jakinarazi duenez, entregatzeko 22 hilabeteko epea duten unitate berriei esker, zerbitzuaren maiztasuna eta garraiatuko dituen pertsonen kopurua handitu ahal izango dira.

Gainera, proiektuak bi tren akoplatzeko aukera aurreikusten du, eta hori oso erabilgarria izango da eskaria biderkatzen den egunetan edo bidaiari kopuruaren intentsitatea askoz handiagoa den kasu berezietan.
AUTOBUS ELEKTRIKOAK

Bestalde, Solarisek Italiako lidergo-postua indartu du Milani 75 autobus elektriko emanez. Kasu honetan, hornidura aurretik sinatu zuen kontratu baten parte da. Kontratu horren bidez, 250 unitate eskaintzeko konpromisoa hartu zuen, Milango garraio-agintarien beharren arabera. 2019ko erdialdean sinatutako kontratua, CAF Taldeak gogorarazi duenez, Poloniako filialak orain arte lortutako handienetako bat izan zen.

Autobus ekologiko berri horiek Italiako hirian dagoeneko dabiltzan 140 autobus hornituei batuko zaizkie, eta aurtengo ekitaldiko bigarren seihilekorako prest egongo dira, eta AT Milanoren helburua izango da 2030erako diesel bidez propultsatutako autobus guztiak kentzea.

CAF Taldeak azpimarratu zuen Solarisek Milanekin zuen harremana 2014an hasi zela eta ordutik 300 ibilgailu baino gehiago hornitu direla, horien artean 200 trolebus eta autobus elektrikoak.

Egilea Andoni Beitia