CAF Taldeak bi kontratu berri esleitu ditu Bonn (Alemania) eta Madril hiriak ibilgailuz hornitzeko 110 milioi euroren truke, Gipuzkoako enpresak astelehen honetan ohar baten bidez jakinarazi duenez.
Alde batetik, Bonn hiriak 22 LRV (tranbia motako ibilgailua) jasoko ditu, eta Madrilgo Udal Garraioen Enpresak (EMT) bere autobus-flotaren zati bat berrituko du Solarisek, CAFen filialak, fabrikatutako 60 unitate elektrikorekin.
Alemaniako kontratuari dagokionez, CAF Stadtwerke Bonn Verkehrs GmbH (SWBV) eta Elektrische Bahnen der Stadt Bonn und des Rhein-Sieg-Kreises GmbH (SSB) enpresek hautatu dute, Bonn hiriko eta inguruko garraio-zerbitzuetako operadoreak, parke horretarako LRVs 22 unitate entregatzeko.
Akordioaren arabera, etorkizunean kontratua hamar unitate gehiagotan luzatzeko aukera ere badago, iturriak zehaztu duenez.
Pisu altuko bi norabideko unitateak dira, 28 metroko luzerakoak, eta “Stadtbahnwagen B” deiturikoen antzekoak dira diseinuari eta neurriei dagokienez. Ibilgailu mota hori aspaldidanik erabiltzen da Ipar Renania-Westfalia trenbide-sarean.
Kontratu hau Essen hirian Ruhrbahn GmbH operadorea 51 LRVz hornitzeko proiektuari gehitzen zaio, CAFi 2021eko ekainean esleitua.
Bi kontratu horiek Ipar Renania-Westfalia estatu federatuari dagozkio, eta 18 milioi biztanle inguru ditu. Alemaniako populaziorik handiena da, eta, aldi berean, herrialdeko BPGren % 22rekin laguntzen du.
Autobus elektrikoak Madrilerako
Madrilen esleitutako kontratuari dagokionez, CAF Taldea EMTk (Madrilgo Udal Garraio Enpresa) hautatu du Urbino 12 60 autobus elektriko hornitzeko, Solaris intsignia modeloetako bat.
Horrela, Madrilek mugikortasun iraunkorraren aldeko apustua egin du, ibilgailu isilak eta emisiorik gabekoak erosita, operatibitate handiarekin, baldintza guztietan, CAFek zehaztu duenez.
Gogorarazi du Madrilgo operadoreak helburu estrategikotzat hartu dituela 2025ean flotaren % 25 elektriko bihurtzea eta 2023tik aurrera diesel motorra duten autobus gehiago ez erostea.
Izan ere, duela urtebete eskas, Solarisek akordio bat lortu zuen EMTrekin gas naturaleko 250 autobus hornitzeko, autobus-flota berritzen aurrera egiteko.
Madrilgo konpainiak apustua egin duen Solaris ibilgailu elektrikoek azken belaunaldiko baterietatik lortuko dute energia, hiriburuko zerbitzurako autonomia eta eraginkortasun egokia ziurtatuz.
12 metroko luzerarekin, autobusek 80 bidaiarirentzako lekua izango dute, horietatik 25 eserita.
Gaur egun, Solaris 450 autobus inguru dabiltza Espainiako hainbat hiritan, eta horietatik hiru laurdenek zero emisio edo emisio gutxiko teknologia dute.
CAFek gogorarazi du Solaris Europako liderra dela autobus elektrikoen eta hidrogenoen merkatuan.