Euskaltel taldea gora egiten ari da telefoniaren merkatuan, bezeroen oinarria handitzen ari baita, eta, horri esker, fakturazioa handitu ahal izan du, baina emaitzak ahuldu egin dira hedapen-kanpainako gastuengatik eta Espainian hazteko egindako beheranzko eskaintzengatik. Horrela, ustiapenaren edo ebitatzearen emaitza gordina 88 milioi eurotik 73 milioi eurora jaitsi da 2020ko lehen hiruhilekoan, hau da, urte honetako epe berean lortutako irabazien % 17 baino gutxiago izan dira, eta 2020ko irabazien % 17 gutxiago.
Euskaltel taldeak (Euskaltel, R, Telecable eta Virgin Telco markak ditu) bezeroen errekor berriarekin itxi du urteko lehen hiruhilekoa (847.000, % 10,2 gehiago), eta, horri esker, fakturazioa % 1,4 handitu da, neurri askoz txikiagoan bada ere.
José Miguel Garcíak zuzentzen duen enpresaren arabera, emaitza horiek COVID-19aren pandemiak markatutako urte batean lortu dira, eta horrek sektore guztietan izan du eragina, telekomunikazioetan barne.
Hala ere, 2021eko ekitaldiko lehen hiruhilekoan, Euskaltel taldeak bezeroen oinarriaren hazkunde handia sendotu du, merkatu masiboan 847.000 bezeroko errekorra lortu baitu, 2020ko lehen hiruhilekoan erregistratutakoak baino % 10,2 erabiltzaile gehiago. Hazkunde hori sare finkoko nahiz mugikorreko bezeroen oinarrian gertatzen da.
Euskadiko operadoreak, Más Móvilen eskuetara igarotzeko bidean, nabarmendu du taldearen markak – Virgin Telco – Arrakasta izan duela Espainian, eta, horrez gain, haren marka tradizionalak – Euskaltel, R eta Telecable – Finkatu egin direla jatorrizko lurraldeetan, Euskadin, Galizian eta Asturiasen. Virgin Telco markarekin iazko maiatzaren 20an kaleratutako hedapen proiektuaren aurreikuspenak gainditzen ari da, 101.000 bezero iritsi baitira.