Naturhousek, produktu dietetikoen salmentan eta elikadura-ohituren berreziketan espezializatutako konpainiak, 6,6 milioi euroko irabazi garbiekin itxi du lehen seihilekoa, aurreko ekitaldiko aldi berean lortutako 8,38 milioi euroak baino % 21 gutxiago, ohar baten bidez jakinarazi duenez.
Enpresak 10 milioi euroko ustiapen-emaitza gordina (Ebitda) lortu du, % 21,4 gutxiago, eta marjina gordina % 71,4an mantendu da, aurreko urteko lehen seihilekoan bezala.
Naturhousek zehaztu duenez, kostu operatiboak eta orokorrak “e-commerce” indartzeko eta merkatu berrietara hedatzeko estrategiari esker, finantza-emaitzei eutsi die eta helburuetara itzuli da.
Konpainiaren salmentak 30,3 milioi eurokoak izan dira, hau da, aurreko urtean baino % 5,6 gutxiago, salmentek behera egin dutelako, batez ere Covid berragerraldiak, inflazio handia eta Errusiaren inbasioak Ukrainan eragindako gerraren eztanda direla eta.
“Gaur egungo testuinguru inflazionistak eta Ukrainako gerrak kontsumoa ahuldu dute oro har. Hala eta guztiz ere, gure mugak babesten eta gure garapen eta hazkunde estrategian aurrera egiten jakin dugu “, adierazi du Naturhouseko presidente eta sortzaile Felix Revueltak.
Gainera, gaur egungo merkatuaren zati bat Internet bidezko salmentaren bidez hornitzearen aldeko apustua egin du enpresak; izan ere, milioi erdi euro baino gehiago inbertitu ditu kanal horretan. “Online salmenta kopuruak gora egiten jarraitzen du urtez urte, eta horrek berretsi egiten du 2019an Naturhouseren negozio eredua kontsumo eredu berrietarantz digitalizatzeko hartu genuen erabakia”, azpimarratu du Revueltak.
Eredu digitala
Enpresak dagoeneko abian du eredu digitala Espainian, Italian, Alemanian, Erresuma Batuan, Estatu Batuetan, Frantzian eta Polonian -azken bi horiek krisi betean egikarituak-, eta aurten Irlanda, Singapur eta bi master frankizia sartu ditu Letonian eta Kazakhstanen.
Dominikar Errepublikan eta Kroazian aukerak aztertzen ari dira, eta bertan ‘online’ zein aurrez aurre lan egingo du. “Adierazleek baieztatzen digute negozio digitalak Naturhouse une honetan ustiatzen ari ez den publikoa erakartzen duela, 20 eta 35 urte bitarteko pertsona gazteagoa. Espero dugu negozio digitalak egungo negozioa zapuztea, bezero kopurua eta, beraz, taldearen fakturazioa handituz “, adierazi du.
Bestalde, urteko lehen sei hilabeteetan, konpainiak 12 milioi euroko dibidendu gordina banatu zuen 2021aren kontura, eta datorren urriaren 3an sei milioi euroko dibidendu gordina banatzeko proposamena onartu du, akzio bakoitzeko 0,10 euroko dibidendu gordina, alegia.
“Gure helburu nagusia da gure akziodunentzat balioa sortzen jarraitzea eta Espainiako Burtsaren buruan mantentzea dibidendu-politikari dagokionez”, ziurtatu du Revueltak.