Volkswagen taldeak baieztatu du denek ezagutzen duten sekretua. Seat auto marka bezala desagertzen da eta Cuprak ordezkatuko du. Erabakia marka goitik behera birbideratzea da, balio erantsi eta aspirazional handiagoko segmentu baterantz eta horrek Nafarroako Volkswagenen errealitatean eta etorkizunean eragina du. 2026tik aurrera, VW entseina autoen fabrikazioa partekatuko du Martorellekin.

Thomas Schäfer VWko CEOak iragarri du erabakia, eta ziurtatu du “Seaten horizontea Cupra izenarekin marrazten” dela. Hori izango da taldearen kirol-marka; Skoda, berriz, sarbide-marka gisa sendotuko da, eta Volkswagen erdi-premium gisa mantenduko da. Audik goiko espazioa hartuko du. Izan ere, Nafarroako Volkswagenek Skoda markako elektriko bat eta Volkswagen markako beste bat egingo ditu 2026tik aurrera.

Proposamenak
Lehenik eta behin, Audi eta Porsche markek batera garatuko duten bigarren plataforma elektrikoa, Premium Platform Electric (PPE), 2024an abiaraztea aurreikusten du taldeak. Honek transmisio elektriko “indartsu eta eraginkorra” izango du, 600 kilometro baino gehiagoko autonomiarekin.

Gainera, 2025erako MEB plataforma (MEB+) hobetzea aurreikusten du, “karga denbora laburragoekin” eta Volkswagen, Skoda eta Cupraren modelo berriekin, 25.000 eurotik beherako prezioekin. Volkswagen Indiako Mahindra auto enpresarekin ere negoziatzen ari da, honek MEB plataformako osagaiak erabili nahi dituelako, hala nola e-drive edo gelaxka bateratua. Azkenik, taldeak bizikleten alokairuan hedatu nahi du, bai orduka, bai urteka, Europcarrekin batera sortzen ari den mugikortasun-plataforma berri baten bidez.