Gasteizko 2022ko F2P Campusean izena emateko epea zabalik

F2P Campus merkatu mugikorrerako bideojokoak garatzeko kanpus-azeleragailua Gasteizera itzuliko da edizio berri batekin. Uztailaren 18tik irailaren 18ra bitartean garatzaile taldeek laguntza eta aholkularitza jasoko dute beren jokoak argitaratzeko eta egungo merkatu mugikor konplexuan arrakasta izateko aukerak maximizatzeko. Antolatzaileek izen-emateak ekainaren 5era arte irekiko dituztela jakinarazi dute, eta hautaketa prozesuaren emaitzak ekainaren erdialdean izango dira.

F2P Campus 2022ren berrikuntza handienetako bat izango da talde parte-hartzaileek prestakuntza eta aholkularitza jasoko dutela free-to-play doako bideojokoei lotutako eduki berrien inguruan, NFT eta blockchain teknologiarekin.

Bi hilabetez, F2P Campuseko taldeek bideojokoen industriako goi-mailako profesionalen tutoretza eta mentorizazioa lortuko dute, King, Nexon, Social Point, Scopely, Tilting Point, Zeptolab eta beste hainbat enpresatatik datozenak. Horien artean nabarmentzekoak dira, besteak beste, Assassins ‘Creed frankiziaren sortzailea, Stéphane Assadourian; eta The Settlers (Ubisoft) eta Lord of Ultima (Electronic Arts) filmen sortzaile eta ekoizle seniorra, Sven Liebich.

Tutore horiek landuko dituzten arlo nagusiak honako hauek dira: free-to-play monetara bideratutako diseinua, doako enpresa independentearen estrategia komertziala, joko-produktuaren diseinua, merkatu-produktu doikuntza, marketina eta komunikazioa, produkzioaren diseinua, zuzendaritza artistikoa, softwarearen garapena eta ingeniaritza, jokoen argitalpena, eta kalitate-asegurua. F2P Campuseko taldeek ezagutzak eta aholkuak eskuratu ahal izango dituzte indartu nahi dituzten edo behar dituzten arloetan. «Gure helburua edozein herrialdetako eta dauden edozein enpresatako esperientziarik handiena duten pertsonak ekartzea da», ziurtatu dute F2P Campuseko sustatzaileek. «Nazioarteko orientazioko produktuetan erantzukizuna duten mentoreak soilik sartzen ari gara».

F2P Campus 2022ren helburua tokiko jokoak garatzeko ekosistema sustatzea da. 2018an abian jarri zenetik, Gasteizko campusak Finlandia, Kanada, Hego Korea, Errusia, Serbia, Ukraina eta Espainiako enpresei hazten lagundu die, besteak beste. Kasuetako bat Keplerians da (Irun, Gipuzkoa), enpresa sortzetik 20 langile baino gehiago izatera eta 250 milioi deskarga baino gehiagoko bideo-joko arrakastatsuak garatzera igaro zena; edo Vectormonk (Ukrainako eta Txekiar Errepublikako kideek osatutakoak), Amaze bideo-jokoaren arduradunak, 50 milioi deskarga baino gehiagorekin.

Proposamenak bidaltzea

Parte hartu ahal izateko, interesa duten taldeek beren proposamena bidali beharko dute F2P Campusaren webgunera ekainaren 5a baino lehen. Antolatzaileek adierazi dutenez, jokoak «edozein garapen-etapatan egon daitezke», baina «campusari bi hilabetean arrakasta izateko aukerak nabarmen hobetzeko aukera emango dion fase batean» edukitzea gomendatzen dute. Bideojokoak edozein plataformatarako eta edozein generotarako izan daitezke, «Baina free-to-play eredu komertzial baterako pentsatuta egon beharko dute, edo NFT teknologiaren bidez diru bihurtzeko aukera barne hartu beharko dute», zehaztu dute.

Hautatutako taldeak lau lagunekoak izan daitezke gehienez – Guztiek ingelesez arin hitz egin beharko dute –, 2022ko uztailaren 18tik irailaren 19ra Gasteizera joateko prest daudenak, eta proiektuan zentratu. «Ez da ixten urrutiko kolaborazioetarako aukera», gaineratu dute. Kanpus-azeleragailu honen beste puntu aipagarri bat bidaiak, egonaldia eta dietak antolatzaileen esku daudela da. Alde horretatik, F2P Campusak bidaia-gastuekin laguntzeko aurrekontua du, eta lau pertsonako talde bakoitzarentzat apartamentu bat emango du. Lan-arloari dagokionez, EUNEIZ Unibertsitateak utzitako gune batean kokatuko da, eguneko 24 orduetan, asteko 7 egunetan.

F2P Campus irabazi-asmorik gabeko jokoen garapenerako campus/azeleragailu bat da, Gasteizen, uztailaren 18tik irailaren 18ra. Eusko Jaurlaritzak, Arabako Foru Aldundiak, EUNEIZ unibertsitateak, Euskal Fundazioaren, Vital Fundazioaren eta Gasteizko Udalaren babesletzak, BIC Araba inkubagailuaren koordinazioak, Game BCN eta Basquegameren lankidetzak eta Jon Beltrán de Heredia eta Raúl Herrero euskaldunek sortutako Katoid startuparen zuzendaritzak finantzatzen dute. 2021eko edizioa aurtengora atzeratu behar izan zen COVID-19ak eragindako mundu mailako osasun krisiaren ondorioz.